Iubire la ceasca

*Inainte de a incepe , va anunt faptul ca ve-ti gasi de foarte multe ori cuvantul “cafea”.

Fiecare om are un viciu. Al meu este cafeaua. Ah, cafea, suna atat de bine.Daca ar fi dupa mine, as pune cafea gratuita la fiecare colt de strada, as instala tonomate de cafea (desi nu prea este buna cea de la aparatele alea, acum depinde si ce tip de cafea se foloseste) in orice institutie publica.

De multe ori am auzit spunandu-se lucruri negative despre aceasta bautura miraculoasa (stiu, exagerez, dar eu chiar o iubesc), cum ar fi faptul ca afecteaza inima. Chiar azi am auzit despre asta, si nu sunt de acord. Este adevarat ca , bauta in exces, poate afecta sanatatea, insa, daca o bei cu moderatie (ceea ce nu e cazul meu), nu o sa ai nicio problema.

Eu am inceput sa beau cafea pe la sfarsitul clasei a 8-a, cand am avut examenul. De atunci, nu cred ca am mai plecat vreodata la scoala fara sa beau cafea. Este adevarat faptul ca sporeste  gradul de concentrare. Eu folosesc asta mai mult la teste.

Eu vad cafeaua ca pe o a doua iubire. Ea este esenta vietii (elixirul tineretii, asta mi-a venit in minte prima data).

Nu stiu de voi, dar eu prefer cafeaua neagra, simpla. Sunt de parere ca , atunci cand adaugi lapte, zahar sau miere, mai mult strici aroma cafelei. Insa, fiecare are gusturile proprii, iar ele  nu se discuta. Atunci cand bei cafea te simti ca si cum ai pluti pe un norisor alb, mare si pufos, te simti ca si cum cineva, sau ceva in cazul asta, ti-ar umple inima de bucurie. Si instant o sa ai zambetul pe buze. Combinatia perfecta pentru o zi frumoasa: cafea, o carte si multa liniste.

C.

Leave a Reply

