Nu-mi pasa de trecut.

Atunci cand arati indiferenta fata de cineva, este pentru faptul ca nu iti mai pasa de existenta acelei persoane. Dar atunci  cand pe langa indiferenta arati grija si compasiune, mai bine i-ai spune sa se duca la dracu, pentru ca acolo ii este locul.

O despartire “ce nu a fost tocmai una in flori” nu marcheaza niciodata alte inceputuri. Ci doar continua ce a inceput inainte de “despartire”. Da, probabil am devenit josnica, dar in masura in care sa-mi permit asta, pentru ca am invatat sa ma iubesc pe mine asa cum sunt. Sincera voi fi mereu, chiar daca unele lucruri trebuiesc spuse la momentul lor si chiar daca acele lucruri dor. Nu te mai da la o parte pe tine sa-i faci pe altii fericiti! Daca faci asta, viata cui o traiesti? Cand vei fi cu adevarat fericit/a?

Omul cu vioara nu s-a atins de vioara, dar ar face bine ca vioara sa nu-i cada in maini atunci cand isi propune sa duca planul la bun sfarsit. Nu poti manipula oamenii cu gandirea ta “mediocra”. Da, atac dur, pentru ca am inchis capitolul!

C.

Leave a Reply

